سیاوش نامه

توضیحات در مورد موضوعات گسسته‌ای که من باهاشون سر و کار دارم از قبیل موسیقی، حسابداری، برنامه‌نویسی و اجتماع

سیاوش نامه

توضیحات در مورد موضوعات گسسته‌ای که من باهاشون سر و کار دارم از قبیل موسیقی، حسابداری، برنامه‌نویسی و اجتماع

استفاده این بلاگ یکی نشر مطالب، نکات و تحلیل‌های علمی، اجتماعی یا حرفه‌ای خودم هست که حول محور موسیقی، حسابداری، برنامه‌نویسی میگرده و دیگر اینکه مطالب و مفاهیمی رو که از کتب و مقاله‌های مختلف می‌خونم به طور خلاصه اینجا درج کنم.

  • ۰
  • ۰

گمشده

تا حال تصور کردین روزانه رانندگان تاکسی چه تعداد وسایل گمشده توی ماشیناشون پیدا میکنن. فلش، کیف پول و موبایل بیشترین فراوانی رو دارن.


مدیریت اشیای گمشده کلا با اداره پست هست.

  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • سیاوش کسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی